Kjøpsvilkår

Når du handler hos oss, ønsker vi å sikre en trygg og smidig kjøpsopplevelse. Under finner du våre vilkår for kjøp, levering, angrerett, retur og reklamasjon.

Priser og betaling

  • Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkluderer merverdiavgift (MVA) der dette er påkrevd.
  • Vi aksepterer betaling via kredittkort, debetkort, og andre tilgjengelige betalingsmetoder som oppgitt på nettsiden.
  • Når betalingen er gjennomført, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post. Denne fungerer som en kvittering og bekreftelse på kjøpet.

Bestilling og lagerstatus

  • Vi gjør vårt beste for å holde all lagerinformasjon oppdatert. Dersom en vare skulle være utsolgt etter bestilling, vil vi kontakte deg så raskt som mulig for å finne en løsning.
  • Det er ditt ansvar som kunde å sørge for at all informasjon oppgitt under bestillingen (f.eks. leveringsadresse og kontaktinformasjon) er korrekt.

Levering

  • Normal behandlingstid for bestillinger er 1-3 virkedager.
  • Leveringstiden varierer avhengig av valgt fraktmetode og leveringsadresse. Estimert leveringstid oppgis under bestillingsprosessen.
  • Eventuelle forsinkelser som skyldes eksterne faktorer som transportører, værforhold eller tollbehandling, ligger utenfor vår kontroll, men vi vil bistå med oppfølging.

Refusjonsvilkår

Angrerett

  • Du har 14 dagers angrerett i henhold til norsk angrerettlov, regnet fra dagen du mottar varen.
  • For å benytte angreretten må du kontakte oss via e-post på post@watchlounge.no innen fristen og gi beskjed om at du ønsker å angre kjøpet.
  • Varen må returneres i samme stand som da du mottok den, inkludert original emballasje og med alle medfølgende deler.

Returkostnader

  • Kunden dekker returkostnadene med mindre annet er avtalt.
  • Vi anbefaler å sende returer med sporbar frakt for din egen sikkerhet. WatchLounge.no tar ikke ansvar for pakker som blir borte under transport.

Refusjon

  • Når vi mottar og kontrollerer den returnerte varen, vil vi refundere beløpet til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet. Refunderingen vil skje innen 14 dager etter at returen er godkjent.

Reklamasjon

Feil eller mangler

  • Hvis det oppdages en feil eller mangel på produktet, har du rett til å reklamere innen rimelig tid (normalt innen to år, eller fem år for produkter med lengre forventet levetid).
  • For å reklamere, kontakt oss på post@watchlounge.no og beskriv problemet. Legg gjerne ved bilder av produktet og kjøpsbevis.

Reklamasjonsbehandling

  • Dersom reklamasjonen godkjennes, vil vi tilby reparasjon, omlevering av produktet, eller refusjon, avhengig av situasjonen.
  • Eventuelle returkostnader i forbindelse med reklamasjon dekkes av WatchLounge.no.

Kontaktinformasjon

For spørsmål om våre vilkår eller kjøpsprosessen, kontakt oss på:

  • E-post: post@watchlounge.no